niedziela, 2 lutego 2014

Sad.. traurig

Hej!
Dzisiejszy dzień jest dobijający nie dość że jutro Poniedziałek i koniec ferii to niedziele jest takim dniem w którym nie wiem co robić. Najlepiej bym się położyła i przespała cały ten dzień ale był by on dniem straconym, co nie zmienia faktu że strasznie się dziś nudziłam. 
Wzięłam w końcu książki do ręki chciałam sobie powtórzyć materiał ale mój entuzjazm gdzieś wcięło. Trzeba znaleźć pozytywy tego że jutro do szkoły no to tak nareszcie zobaczę się z moją wspaniałą klasą, spotkanie ze znajomymi. Mam jutro 8 lekcji to mam dużo czasu na rozmowy bo lekcje zapewne będą takie ni jakie. Jutro fizyka mój koszmar nie lubię nie ogarniam i wszystko co z tym związane. Na pocieszenie jutro 3 w-fy może to pocieszające a może i nie, gdyż dostaniemy na pewno niezły wycisk po feriach oj oj żałuję że się obijałam przez ten tydzień ferii. 
Hmm ja kończę ferie, a niektórzy z was zaczynają tak więc tym co zaczynają od jutra błogą labę życzę udanych ferii, abyście się nie nudzili i odpoczęli od szkoły. Po każdym dniu postawcie kropkę, odwrócić kartkę  i zaczynać na nowo. 
Robi się coraz cieplej dziś temperatura na plusie, ale to nie zmienia faktu że uwielbiam po długim spacerze wypić coś gorącego może być to herbata lub gorąca czekolada byle było ciepłe. Po wypadzie na łyżwy zawsze wchodziłam do Małpki na gorącą herbatę no i maja tam darmowe Wi-fi i jest tam cieplutko masa powodów dla których warto tam posiedzieć. 

Co wolicie herbatę czy gorącą czekoladę ?

Jak ferie minęły ?

A tu macie jakieś zdjęcia z wczorajszej herbatki w małpce:



I oczywiście pyszna gorąca czekolada Mmm...




Dobranoc :*


2 komentarze:

Edziaa.a pisze...

mi ferie właśnie się skończyły :(

Zuzanna Amelia Z pisze...

Ja uwielbiam gorącą czekoladę, pod warunkiem, że nie jest na krowim mleku. Niestety jestem uczulona :(

___________________________
Pozdrawiam,
http://ettelienne.blogspot.com/