czwartek, 6 lutego 2014

Postcrossing

Cześć!
Więc w końcu przedstawiam wam mój plan długo się zastanawiałam czy go wam przedstawić czy się wam spodoba. Więc postcrossing.pl jest to stronka dla osób, które lubią bawić się w wysyłanie i otrzymywanie pocztówek z całego świata !:)
A więc na czym polega mój pomysł ?
Co myślicie o tym abyśmy zabawili się w to na podobnej zasadzie tylko, że wyłącznie na terenie Polski pomiędzy mną a wami. Na czym by miało to polegać. To proste, podobnie  jak na zasadzie tej stronki czyli :
  1. Wysyłamy sobie na wzajem pocztówki z która może przedstawiać np. nasza miejscowość choć niekoniecznie jest przecież dużo wzorów pocztówek. I krótką treść zamieszczoną z tyłu niej może być to parę słów właśnie o swojej miejscowości lub po prostu jakakolwiek wiadomość                                     
  2. Jeżeli chciały byście otrzymać pocztówkę wyślij   E-maila z adresem na który miała by zostać wysłana  dana pocztówka . 
Co o tym sądzicie ? 
Co powiecie na taką zabawę podoba się wam ?
Piszcie w komentarzach czy chcielibyście otrzymać ode mnie pocztówkę....


A teraz troszkę o moim dniu. Więc dzień minął mi nawet przyjemnie byłam na praktykach po czym chciałam wybrać prezent na walentynki. Niestety musiałam zostać trochę dłużej w pracy gdyż było sporo ludzi i każda para rąk do pracy  się liczyła :) Zdążyłam tylko wskoczyć po coś słodkiego kupiłam pralinki w kształcie serduszek Mmm... są pyszne jutro kupię ich sobie więcej. Oj przybędzie kilogramów :)
Już jutro nasz wymarzony Piątek, mam zamiar zafarbować włosy hmm mam przejść taką metamorfozę mam nadzieję że dalej będę blondynką nie wyobrażam sobie siebie w innym kolorze niż blond. 
Podsumowując dzień zaliczam w miarę do udanych jak zawsze poranki bywają ciężkie bo wstawianie o 6.00 nie należy do przyjemnych i łatwych zadań łóżko o tej godzinie ma taką moc że nie chce cię wypuścić ahh ta grawitacja haha :) A w dodatku jest ono takie cieplutkie aż strach wystawić nogę spod przytulnej pościeli :) Też tak macie że rano nie możecie wstać z łóżka bo ma o tej porze taką siłę grawitacji ? 
A jak wam minął dzień ?Zaliczacie go do udanych ?
A tu moje pyszne pralinki..... 

 

3 komentarze:

Niuntis pisze...

ten postcrossing to fajna sprawa. na pewno się w to pobawię !
zapraszam na konkurs
niuntis.blogspot,com

Daga pisze...

Dosyć fany pomysł.
♥blog-klik♥

Margaret♥ pisze...

Fajny pomysł :D
A serduszka widziałam w biedronce :P
Mój blog♥.