poniedziałek, 10 lutego 2014

Poniedziałkowy referat

Cześć!

Pisałam wam w jakimś poście o moim referacie, który miałam przygotować na dziś czyli poniedziałek. No więc oczywiście połowa klasy nie miała ja poświęciłam na to całą sobotę przepisywałam go chyba z cztery razy. Ale było warto co dostałam piąteczkę jak się cieszyłam miałam taki zaciesz myślałam, że padnę jak zaczęłam go omawiać na forum klasy ale nie było źle ledwo co powstrzymywałam śmiech. Dzięki moim kochanym koleżanką musiały mnie rozśmieszać mam tendencje do gubienia wątku w tym co mówię. Czyli mówię mówię mówię nie wiem jakim cudem zmieniam temat i zaczynam mówić nie na ten temat. Zdarza mi się to często haha sama się wtedy z siebie śmieję, grunt to mieć dystans do siebie. Miałam dziś trzy w-fy nie obijałam się dziś ani na grze w siatkę a tym bardziej nie na siłowni oj jutro pewnie będę  miała zakwasy oj oj. Cały dzień zaliczam do udanych dowiedziałam, się że jutro mam odwołaną historię i idę dopiero na czwartą lekcję może w końcu się wyśpię.
Jak na razie padam ze zmęczenia, a muszę się jeszcze pouczyć na geografię bo jutro mam mieć sprawdzian hmm... Wezmę sobie zeszyt położę się na łóżko i będę się uczyć obym tylko nie zasnęła. Strasznie boli mnie głowa to chyba przez tą pogodę nie wiem jak u was ale u mnie było dziś strasznie ciepło normalnie jakby wiosna do nas zawitała :)  Kto by pomyślał mamy już 10 Luty a co za tym idzie dziś jestem trzy miesiące z moim skarbem. Powiem wam w tajemnicy, że o tym nie myślałam ale dostałam od niego pięknego sms-a zadziwia mnie tym że pamięta o naszych rocznicach choć ja czegoś takiego zbytnio nie obchodzę. Lecz z drugiej strony miło przeczytać takiego sms-a od razu uśmiech się pojawia na twarzy. A ja na dziś już lecę się uczyć .
Ps: Przepraszam was za brak zdjęć do postów ale bloger niestety odmawia posłuszeństwa i nie przyjmuje żadnych zdjęć mam nadzieję, że niedługo będę mogła dodać jakieś zdjęcia :)

A jak wam minął Poniedziałek ?

U was także świeciło dziś piękne słoneczko ?
Macie jakieś swoje sposoby na naukę ?


6 komentarzy:

Aggie pisze...

Nie nawidzę poniedziałków ;(
Dziękuję za komentarz ! ♥
aggie-agie.blogspot.com

Daga pisze...

U mnie nie ma słoneczka <3

Justyna Ostrowska pisze...

całe szczęście, że ja mam teraz ferie i nie muszę wygłaszać referatów :D akurat to jest moja słaba strona, ale gratuluje piątki, najwyraźniej zasłużyłaś :)

Vici pisze...

Poniedziałek- najgorszy dzień w tygodniu. Zaczęła mi się szkoła. Tak dziwnie było siedzieć wtedy w ławce. :)

vici-vicia.blogspot.com

karolyna pisze...

Mi poniedziałek w wiekszosci minal na nauce niestety :< wytrwalosci z chłopakiem :)

Margaret♥ pisze...

No to gratuluję takiego "stażu" :D
Margaret