niedziela, 9 lutego 2014

Niedzielne popołudnie

Hej!

Dzisiejsze popołudnie spędziłam u mojej babci długo u niej nie byłam, więc wybraliśmy się z prawie całą rodzinką do niej. Siedzieliśmy u niej z jakieś trzy godziny ale to i tak krótko bo zbyt często się z nią nie widzimy niestety. Zawsze można się z nią pośmiać i nie chodzi mi o to że zawsze opowiada to samo jak było kiedy ona była młoda jak pracowała. Uwielbiam jak opowiada jak poznała dziadka trudno mi uwierzyć ale to on był jej pierwszą miłością jest to teraz bardzo rzadko spotykane, że ktokolwiek wiąże się teraz ze swoją pierwszą miłością. Z jej opowiadań wynika że było on facetem idealnym kto by uwierzył że nawet nakręcał jej wałki tak teraz to idzie się do fryzjera ale szczerze mówiąc teraz żaden mężczyzna nie nakręcił by swojej kobiecie wałków. Jak usłyszałam to pierwszy raz muszę wam powiedzieć że zaczęłam się śmiać wydawało mi się to śmieszne ale co się nie robi z miłości. 

A wam jak minęła niedziela? 
Pogoda była dziś przepiękna było ciepło bez chmurnie słońce świeciło temperatura wynosiła do +10 stopni.
Żyć nie umierać normalnie czułam wiosnę Niestety dobija mnie fakt że jutro jest Poniedziałek i trzeba iść do szkoły i mój kochany referat jutro na e.d.b wczoraj skończyłam go pisać. Skończyłam go pisać ale strasznie potem bolała mnie ręka za mocno trzymałam długopis? haha  Ale za to cały dzisiejszy dzień miałam spokój lekcję odrobiłam w środę czyli dziś miałam wolne.
Wczoraj nawet zdążyłam pojechać wybrać prezent na walentynki kupiłam takie słodkie serduszko, które robi takiego cmoka i mówi  I love You ale oczywiście chcę jeszcze coś do tego dokupić ale to zostawię na przyszły tydzień możliwe że na Środę. 
A wy jak kupiliście już prezenty dla swoich drugich połówek ?
Jak obchodzicie tegoroczne walentynki ?

7 komentarzy:

Izabela Kowalska pisze...

Genialny blog :) Post czyta się świetnie ;)
Zapraszam do mnie ! izz-izzy.blogspot.com
Zaobserwuj,skomentuj=napewno się odwdzięcze

Carolyn pisze...

Też uwielbiam przebywać z babcią, niesamowite opowieści można usłyszeć. Moje walentynki? Chyba w domu spędzę.
✄ blog

Nikaa ❤ pisze...

ja nie obchodz walentynek :)
l0ve-fever.blogspot.com

KarollaSweet Princess pisze...

Ja byłam z siostrą w kinie na American Hustle , szczerze nie polecam tego filmu . Pozdrawiam
http://karollasworld.blogspot.com/

doimika pisze...

Z mojego związku wiem, że mój Ukochany bez problemu by mi zawinął wałki.:D Nie znoszę szkoły.:/ Mam już kupiony ale zastanawiam się czy coś jeszcze dokupić.:D
mina-doimika.blogspot.com

i m △ g i n e pisze...

Ja w walentynki obchodzę Dzień Singla :) Moją drugą połówką będzie telewizor :D

Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba zaobserwuj - będzie mi bardzo miło! ♥
Pozdrawiam cieplutko.
••○♥ BIIRDY-BLOG.BLOGSPOT.COM ♥○••

Daga pisze...

nie mam drugiej połówki, a jak miałam to nigdy nie obchodziliśmy ;p
♥blog-klik♥