piątek, 7 lutego 2014

Miły wieczór

Cześć !
Dzisiejszy dzień był bardzo miły w końcu zafarbowałam włoski choć nie widać zbytniej różnicy. Ale dzień zaliczam do udanych po pracy wpadałam do siostry na chwilke po czym wróciłam do domu.
W wczorajszym poście pisałam o zabawie z postcrossingiem wracając do tego tematu chciałybyście otrzymać  odemnie pocztówkę napiszcie do mnie e-maila wer.mal97@.gmail.com  podajcie adres na który mal wysłać pocztówkę a ja także wyślę do was e-maila z moim adresem. Więc zaczynam zabawę,jutro postaram się dodać więcej postów ale nic nie obiecuję. Jutro jadę kupić nową główkę mam nadzieję że mi się uda. A ja na dziś życzę wam udanego wieczoru pa:)

3 komentarze:

creativamente pisze...

pomysł z pocztówkami całkiem spoko, chociaż ja bałabym się jakoś podawać adresy wszystkim, jakaś jestem przewrażliwiona chyba na punkcie zboczeńców i złych ludzi ;p
pozdrowienia
http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

Daga pisze...

Fan ten pomysł, ale ja mam podobnie jak kolezanka powyżej ;p
♥blog-klik♥

Cuddlanka pisze...

Pomysł z pocztówkami jest fajny, szczególnie jak ktoś mieszka np. za granicą ^^

Zapraszam na "świeżynkę":
cuddlanka.blogspot.com