środa, 5 lutego 2014

miłe popołudnie

Hej

Dzisiejszy poranek minął mi bardzo miło, nie ma to jak spóźnić się  kolejny raz na informatykę, no ale obyło się bez zbędnego ''kazania''. Robiliśmy dziś prezentacje na temat swoich zainteresowań moja genialna klasa każdemu udało się zrobić tylko dwa slajdy:D Haha jestem z nas dumna ; ) Miałam dziś tylko 3 lekcję więc szybko mi to zleciało po czym wybrałyśmy się z koleżankami na wypatrywanie prezentu na walentynki niestety nic nie znalazłam niestety miałam zbyt mało czasu. Więc jutro dokończę moje przeszukiwanie sklepów.
Walentynki już niedługo a ja co roku zostawiam kupowanie prezentu na ostatnia chwilę, muszę kupować coś w tych tłumach ludzi którzy tak jak ja zostawiają to na ostatnia chwilę. Nastrój walentynkowy już panuje nawet u mnie w szkole na każdych drzwiach są serduszka <3 Dziś rano idąc na przystanek zrobiłam zdjęcia wschodu słońca uwielbiam wygląda to tak pięknie  kocham na to patrzeć, zdjęcia możecie zobaczyć poniżej :D
A teraz zabieram się za lekcje wpadnę jeszcze wieczorem i przedstawię wam mój plan.

Chciałam wam podziękować za wszystkie komentarze, one dają mi siłę do dalszego pisania, dziękuję za obserwacje :D 

Dziękuję wam że jesteście ze mną :)






4 komentarze:

Daga pisze...

O tak, komentarze dają dużego kopa :)
♥blog-klik♥

Margaret♥ pisze...

Prepiękne zdjecia <3
Mój blog♥.

Joanna Asia pisze...

komentarze dodają sił:)

http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

Berry Smile pisze...

śliczne zdjęcia! racja komentarze dużo dają.

berrysmilee.blogspot.com