wtorek, 4 lutego 2014

Difficult Tuesday

Witam!
Was wszystkich i każdego z osobna :)
Wpadłam tu na chwilkę aby napisać jak minął mi dzień i mały dodatek.
Więc gdy rano szłam na autobus na drodze było strasznie dużo lodu. No ja niezdara poślizgnęłam się ale utrzymałam równowagę niestety ucierpiał na tym mój kręgosłup. Ponieważ miałam całą torbę książek i była ona strasznie ciężka, gdy próbowałam utrzymać równowagę do moich uszu  dotarł   głos głośnego chrupnięcia dobiegający z kręgosłupa. Zrobiło mi się gorąco i przez cały czas strasznie mnie boli, no cóż trzeba wytrzymać. Czas płynął mi dziś strasznie wolno nie mogłam się doczekać godziny piętnastej i końca lekcji. Gdy wróciłam do domu czekały na mnie pyszne i cieplutkie naleśniki Mmm.. uwielbiam <3 po zjedzeniu zabrałam się do ogarniania zadań. Dziś po raz kolejny dowiedziałam się o sprawdzianach  i projektach te dwa miesiące będą ciężkie do przetrwania. Rozplanowałam sobie po raz pierwszy plan na weekend co i jak zrobię na referat i projekt. Dziś znów zbieram informacje ale tym razem do opracowania tematu na praktyki. Mam straszną chęć na czekoladę, uwielbiam wszelkiego rodzaju czekoladę białą, gorzką no po prostu wszystkie. A wy jaką czekoladę lubicie ?

Teraz czas na mały dodatek, jak wiecie albo i nie od czasu do czasu lubię sobie coś narysować ( to teraz już wiecie ) nie mam zbytnio do tego talentu lecz zawsze coś wyjdzie pokracznie ale zawsze coś bynajmniej można się pośmiać. Więc wstawiam parę zdjęć moich prac abyście mieli się z czego pośmiać... 
Lubicie rysować/ szkicować ?



Co o nich sądzicie podobają się ? 
Jutro napisze wam o moim pomyślę taki mały prezent dla was jeżeli was to zainteresuje taki mały konkursik :) trzymajcie się Dobranoc :)



2 komentarze:

Paulina Motyka pisze...

Śliczne rysunki :)
Masz bardzo fajnego bloga :)
Obserwuję :)
zapraszam :
amazing-life-girl.blogspot.com

Daga pisze...

Piękne <33
♥blog-klik♥