poniedziałek, 20 stycznia 2014

Work work and work again...

Hej, nie będę was przepraszała, że długo nie pisałam,  uznałam ze i tak nie ma to sensu. Nie mogłam pisać miałam tak jakby trudny okres, gdyż wszystko zaczęło się psuć  nic nie szło po mojej myśli. Sytuacja trochę się ustabilizowała ale to nie zmienia faktu, że jest nadal źle. Przez ten ostatni miesiąc miałam straszny mętlik w głowie nadal go mam ale nie jest tak krytycznie jak wtedy. 
 Sama nie wiem czy mu ufać czy też nie, dostał ode mnie szanse obiecał że jej nie zmarnuje chyba mu coś nie wychodzi. Nie wiem w co mam wierzyć w to co mówią plotki czy w to co on? Ponoć w każdej plotce jest cząstka prawdy, jestem tym wszystkim załamana. Nikt nie wie co robić rozmowa z nim oczywiście rozmawiałam ale to nie zmienia faktu może jednocześnie tak dobrze udawać ale mówi prawdę .
Jeżeli te plotki okażą się prawdą, to nie będę rozpaczała nie będę miała satysfakcję, że domyślałam się, że udało mi się z tego wybrnąć z głową. Może będzie mi brakowało tych rozmów, wiadomości, kilu godzinnych spacerów ale jakoś sobie z tym poradzę nie jestem sama mam przyjaciół mam was!! Dziękuję że czytacie moje posty choć nie są one idealne, dziękuje wam ze jesteście ze mną :) 
Teraz muszę skupić się na przygotowaniach do egzaminu, muszę bardziej uważać na praktykach a nie myśleć o nie wiem o czym, zawsze patrze jak coś ktoś robi ale jakoś nie skupiam się na tym i ogólnie to nic nie wiem. Egzamin zawodowy dopiero na początku drugiej klasy dla mnie strasznie mało czasu, gdyż w Marcu mam kursy zawodowe i nie będzie mnie na praktykach miesiąc w tył ale jak się sprężę to nadrobię. 
Strasznie się boje tych egzaminów a jak na razie nie mam się czym przejmować, dziś muszę jeszcze rozpisać tematy na praktykę hmm lubię to nie wiem dlaczego ale lubię czytać na ten temat i się rozpisać w tym dzienniczku. Trzymajcie kciuki abym się za to dziś zabrała .

Ferie zimowe!!

U mnie już są a jak u was?? Niby są , ale jakby ich nie było chodzę cały ten tydzień na praktyki łącznie z sobotą a następny tydzień dopiero wolny. A jak na razie nie mam planów..

A wy planujecie już ferie ?? 

Kiedy zaczynacie przerwę zimową?? Czy może już jesteście w trakcie ferii!!!! 

Brak komentarzy: