środa, 29 stycznia 2014

omg...

Witam was gorącą w tą nie zbyt ciekawą pogodę, która doprowadza mnie do rozpaczy ale mniejsza o to.
Dziś nareszcie się wyspałam, wstałam o godzinie 9.00 po czym nie miałam żadnego pomysłu co by tu dzisiaj robić pętałam się po całym pokoju z kąta w kąt. Czyli przez cały dzień krótko mówiąc się nudziłam, pogoda za oknem mnie przeraża jest strasznie zimno brr... śniegu też nie brakuje. Przez tą pogodę doszłam do wniosku, że marnuję swój czas bo moje plany poległy przez tą pogodę. No więc usiadłam na kanapie i doszła mnie nagła ochota posprzątania biurka, miałam na nim taki bałagan, że nikt na nim nie mógł niczego znaleźć ja za to wiedziałam gdzie co jest. Posprzątanie tego zajęła mi z jakąś godzinkę ale nigdy nie było ono tak czyste jak teraz, może jedynie przy zakupie gdy było jeszcze nowe. No ale jestem z siebie dumna i postanowiłam zrobić dalszy porządek w pokoju ale to zostawiłam na jutrzejszy dzień tak na wszelki wypadek jakby mi się znów nudziło. 
Aktualnie próbuję ustalić termin spotkania z moją kochaną Adą.... Strasznie długo się nie widziałyśmy i musimy to nadrobić, ten jeden dzień może nam nie wystarczyć mamy tyle do obgadania. 
W Poniedziałek niestety do szkoły.... Nie było by źle gdyby nie fizyka Fizyka to zło wcielone jak dla mnie... Ale odganiam myśli od tego, robiąc dziś porządki natrafiłam moją szkatułkę, otworzyłam ją i zobaczyłam moje stare pocztówki, jak miałam 6-10 lat uwielbiałam je zbierać uwielbiam je do dziś ale niestety moja kolekcja przez ten cały czas się pomniejszała. Ciekawe dlaczego już wam mówię oczywiście moje siostrzenice musiały znaleźć ta szkatułkę jako pierwszą i niektóre z pocztówek uległy zniszczeniu. Mam pewien pomysł dotyczący właśnie pocztówek ale o tym w innym poście.Przeglądając dziś grafikę Google natrafiłam na taką biżuterię. Niby nic a jednak ma coś w sobie.

Co sądzicie o takiej biżuterii ? 

A ja życzę wam na dziś Dobranoc :)





3 komentarze:

doimika pisze...

Bardzo ładna biżuteria.;) Ja kiedyś zbierałam znaczki.;) Ja tam lubię się czasami ponudzić.:D
mina-doimika.blogspot.com

Kathy pisze...

Witaj :) z przyjemnością obserwuję i zapraszam do obserwacji u mnie :) pozdrawiam ciepło :))

Daga pisze...

Piękna <33
♥blog-klik♥