poniedziałek, 30 grudnia 2013

The End Old Year

To już ostatnie dni tego roku. Warto sobie teraz przypomnieć co dobrego spotkało nas w danym roku a co złego jakie błędy popełniliśmy,prze analizować wszystko lub powspominać. Mnie naszły wspomnienia nie wiem dlaczego było to wbrew mojej woli. Może tęsknie za tym co było a może chcę ukarać się tymi wspomnieniami. Dlaczego Go wspominam sama nie wiem przecież w moim sercu jest już ktoś inny ktoś kogo kocham i na kim mi zależy, więc dlaczego ta trzecia osoba siedzi w mojej głowie? 
Na początku roku obiecywałam sobie ze zapomnę nie będę wspominać, ale cóż widocznie jest to silniejsze ode mnie. Mamy już koniec roku a ja co nadal mam żyć wspomnieniami. Nie mam już tego dość, przecież zaczęłam nowy rozdział mam już kogoś w sercu, znaczy miałam nie wiem czy nadal mam.. Dziwie się sama sobie, że mam takie wątpliwości wiem, że mogę mu powiedzieć wszystko. Lecz czy mam do niego zaufanie nie wiem, wiem do czego jest zdolny potrafi kręcić z dwoma dziewczynami na raz. I dlaczego ja się niby zgodziłam nim być. To było i jest chore nie potrafię tego wytłumaczyć. 
Nowy rok, nowe nadzieje, postanowienia oraz cele. Jeszce nie zdążyłam wypisać postanowień, został mi jeden dzień  więc trochę czasu mam. Jutro już Sylwester cieszycie się ? Moje plany hmm postanowiłam zostać w domku w granie rodzinnym. Miałam go spędzić z nim więc trochę dziwne, że nie spędzę go z chłopakiem ale ja nie potrafię  Wiem jestem dziwna a może nie powinnam z nim być, może był moim wyjściem awaryjnym ? sama nie wiem. Słucham sobie starych piosenek robi mi się smutno ale mam już tak słucham starych smutnych piosenek aby się jeszcze bardziej zdołować też rak macie ?
A wy wypisaliście już postanowienia na Nowy rok ?

3 komentarze:

Margaret♥ pisze...

Zdarzają się tacy ludzie ;c ★blog

Daga pisze...

Wszystkiego Najlepszego w NOWYM ROKU.
BLOG-klik!

WerxDD pisze...

ja też żyję wspomnieniami.

http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/