piątek, 15 listopada 2013

Zimno!!

Część! tytuł zimno nikogo nie zaskakuje robię się coraz zimniej szaro jest już o godzinie 15.00 a całkowita ciemność nawet już o godz. 17.00  Zima zbliża się wielkimi krokami brr.... Czas wyciągnąć swoje najcieplejsze bluzy i sweterki, ale tez warto wybrać się na zakupy i coś nowego kupić, bo szczerze mówiąc moja szafa jest pusta nie wiem jak i kiedy ale obrabowano mnie z moich sweterków zapewne zrobiły to moje podejrzenie pada na starsze siostry no, ale nie jestem pewna, choć jedna z nich w zeszłym tygodniu miała mój sweterek... Uwielbiam wszelkiego rodzaju sweterki byle by były ciepłe jestem strasznym zmarzluchem trudno mnie zimą wyciągnąć z mojego ciepłego łóżka, no, co ja mówię mnie zawsze trudno wyciągnąć z łóżka hehe. Chcę już święta i sylwestra niestety w wigilię idę do pracy, ale mam nadzieję, że nie na długo, bo mam całą rodzinkę do uczesana haha wiem śmiesznie to brzmi, ale naprawdę musiałam założyć specjalny kalendarz na zapisy, bo jakoś to zorganizować, bo u mnie z czasem to jakiś koszmar nigdy go nie mam. Czuję się jak profesjonalna fryzjerka mam terminarz i klientów, tak mało czasu a tak strasznie dużo do zrobienia musze namówić moje słoneczko na zdjęcia, bo nie mam musze znaleźć czas i oczywiście zmotywować mojego skarba, aby dał zrobić sobie zdjęcia i się ze mną wybrał to był by nawet dobry pomysł w końcu byśmy spędzili ze sobą troszkę czasu. Ale okey wracając do tematu zimy nie mogę doczekać się pierwszego śniegu cieszę się wtedy jak dziecko potem pierwsze kroki na śniegu a potem będę miała tego dość i będę narzekać, że zimno, że on ma już zniknąć i wgl. Mam nadzieję, że na sylwestra będę w miarę ładnie i że spędzę go z kotkiem ^_^ na domkach, ale że on tam będzie, że znajdzie w końcu czas. Mam ochotę się teraz do niego przytulić, ale niestety nie mogę, bo nie ma go teraz obok mnie prędzej jest ze mną myślami, ale zawsze jest i będzie w moim serduchu...
                Też nie możecie się doczekać sylwestra jakieś plany? W końcu to już niedługo....

                

2 komentarze:

Daga pisze...

nie lubię zimy !!!

Zoya pisze...

jeszcze nie zaczęła się zima , a juz marzę aby była wiosna:) pozdrawiam:*)