środa, 27 listopada 2013

Zima, zima i śnieg..

Hej! wam dawno mnie tu nie było... Jak już zapewne wiedziecie śnieg pada... Dowiedzieliście się tego zapewne, gdy wyjrzeliście przez okno lub z Facebooka. Podziwiam tych ludzi, że nie znudziło im się jeszcze spamowania fb postami że śnieg pada jak byśmy okien w domu nie mieli. Przeraża mnie ten fakt gdy chcę wejść na Facebooka ale stwierdzam, że jak wejdę to aby coś ciekawego zobaczyć muszę się przebić przez stertę postów dotyczących tego samego czyli śniegu. Ja już mam dość tego białego puchu na zewnątrz no tak moja pierwsza reakcja zaciesz na twarzy, że pada zachwyt zachowywałam się jak małe dziecko potem pierwsze kroki po śniegu aaa.... A teraz mam już dość, nie dziwię się mam tak każdego roku ale śnieg oznacza święta, mikołajki i sylwestra no więc to już niedługo. Kolejny dylemat prezenty no to jest chyba to najgorsze nie wiem co kupić rodzicom a co dopiero chłopakowi a jeszcze na dodatek za tydzień w Sobotę idę na urodziny i kolejny prezent trzeba kupić a moja głowa jest pusta. Ale mam cały tydzień dla siebie znaczy w domku bo na zwolnieniu jestem to może i coś wymyślę. A wy macie jakieś pomysły może co można kupić chłopakowi na święta? Co roku ten sam problem. W Niedzielę jadę na egzamin czeladniczy jejku jejku...
Czy też was denerwują te posty na Facebooku ?
Ogólnie święta to czas przemyśleń okres taki bardziej rodzinny, gdy cała rodzina zasiada przy wigilijnym stole. Członkowie rodziny, których dawano nie widzieliśmy przyjeżdżają z życzeniami, można się pośmiać wspólnie i są prezenty <3 No kto by nie kochał prezentów wiemy że o to nie chodzi w święta ale z tym kojarzą mi się także święta. Uwielbiam te świąteczne reklamy ozdoby a bez reklamy coca-coli nie ma świąt i oczywiście bez Kevina ale on już leciał trochę za szybko tak ja uważam a wy jak uważacie oglądaliście Kevin sam w domu ?







1 komentarz:

doimika pisze...

Nie oglądałam, bo za wcześnie jego się ogląda w wigilię. Chłopakowi możesz kupić zegarek, bądź jakiś gadżet z tego czym się interesuje. Ja jeszcze nie mam dość śniegu i czekam na grudzień! To jest magiczny czas! <3