niedziela, 17 listopada 2013

Tylko Mnie Poproś do Tańca

                                                               Cześć!
Pewnie zastanawiacie się, dlaczego taki tytuł postu. Już wam to wyjaśniam „Tylko mnie poproś do tańca " jest to tytuł piosenki Anny Jantar uwielbiam ta piosenka towarzyszy mi od początku września.  Słyszałam ją już wcześniej, ale zapomniałam o niej w pracy moja szefowa ma właśnie piosenki o takiej tematyce uwielbiam jej słuchać przypominają mi się wtedy moje ulubione chwile, ale nie tylko lubię powspominać coś, co nigdy już się nie wydarzy. Wtedy także doceniam niektóre chwile moim zdaniem idealna piosenka do przemyśleń, choć wydawać się może, że piosenka jest odrobinę smutna, ale dla mnie idealna. Dzięki tym piosenką czas w pracy mija mi szybko mogę się odłączyć porozmyślać mam wtedy chwilkę spokoju, którego mi brakuję. Lubię od czasu do czasu posiedzieć sobie sama posłuchać jakiś smutnych piosenek pewnie niektórzy z was też tak mają.

                   Cały tydzień skończył się szybko za szybko nie zdążyłam nic zrobić konkretnego, z moich dzisiejszych planów zapewne tez nic nie wypali jak zwykle cały dzień do końca będę miała zajęty nauką, ale nie wiem czy nawet to wypali aktualnie miałam się teraz uczyć, ale piszę dla was post i przyjechał mój brat za chwilkę idę czesać siostrę i siostrzenicę i siebie tez muszę ogarnąć. A jak wam minął tydzień? I co myślicie o piosence "Tylko mnie poproś do tańca "? Słuchaliście może? Co sądzicie o takich utworach?

Brak komentarzy: