środa, 20 listopada 2013

Sorry all, I can not be everywhere

                         Hej! Dziś chciałabym wam przedstawić pewien cytat, może większość osób go zna:
                          "Przep­raszam wszys­tko, że nie mogę być wszędzie.
Przep­raszam wszys­tkich, że nie umiem być każdym i każdą." ~Wisława Szymborska
Większość ludzi chciałaby właśnie abyśmy byli takimi osobami, którymi nie jesteśmy chcieliby nas zmienić jest to trochę smutne, że nie tolerują nas takimi, jacy jesteśmy. Więc, po co mamy się zmieniać bądźmy tym, kim jesteśmy, po co nam tacy przyjaciele znajomi. Nie marnujmy swojego życia na zmienianie się dla innych zmieniania się wbrew swojej woli. Żyjmy tak jak chcemy nie przejmujmy się niczym mammy tylko jedno życie jedna szanse, aby je przeżyć tak jak chcemy nie marnujmy go na rozmyślanie, co by było gdyby. Nie ważne jak jest źle, naprawimy to damy rade tylko musimy w to uwierzyć. Nie myślcie, co powiedzą inni żyjcie spontanicznie, zastanówcie się ile w życiu straciliśmy myśląc nad tym, co inni powiedzą oni za was życie nie przeżyją. Wszystko jest dla ludzi, czyli dla nas...  Uwierzmy w to, że możemy być w pełni szczęśliwi, co złego jest w tym, że od czasu do czasu zachowujecie się jak dzieci ja nawet nie zauważyłam jak moje dzieciństwo zamieniłam w jedna wielki problem, bo chciałam być już dorosła zmienić szkołę iść do pracy. A teraz oddałabym wszystko, aby móc cofnąć się w czasie, nie mieć tylu problemów, co teraz. Tęsknię za tym czasem, gdy moim zmartwieniem było to czy uda mi się wrócić z podwórka na wieczorynkę albo to, że nutella się skończyła a nie to jednak jest moim problemem niby jest za słodka, ale i tak ją szamam <3 No, bo kto nie kocha nutelli.Kiedyś nie potrafiłam docenić ciszy a teraz mi jej brakuje lubię posiedzieć sobie czasem sam w ciszy.
                         Pamiętam jak w szkole podstawowej klasa 1-3 była u mnie w klasie taka dziewczyna zawsze jej zazdrościłam, tego, że potrafi być sobą nosiła koronne lub diadem nie obchodziło jej wtedy, kto co o tym mówi. Dzięki temu, że była sobą nikt się z niej nie śmiał była księżniczką. Księżniczką swojego życia, a teraz właśnie stała się tym, kim nigdy nie pomyślałabym, że będzie zmieniła się strasznie teraz robi wszystko to, co chcieliby inni, nie jest sobą liczy się teraz dla niej tylko opinia innych. Widziałam ja raz latem na plaży na pomoście było już szaro i zimno a ona tam siedziała była strasznie smutna nawet uroniła parę łez, podeszłam do niej i spytałam się, co się stało nic mi na to nie odpowiedziała. Spytałam się, dlaczego się tak zmieniła odpowiedziała mi ze łzami w oczach, że ona nie chce tego, ale musi być taka inaczej nie była by lubiana przez resztę. Przypomniałam jej, kim była w szkole podstawowej rozmawiałam z nią jeszcze przez chwilę, po czym wstała, otarła łzę, która spływała jej po policzku, przytuliła mnie i mi podziękowała. Od tamtej chwili, gdy ją mijam uśmiecha się stała się tą samą osobą, co kiedyś tylko, że tym razem bez swoje korony doceniła to, kim jest i zrozumiała, że jest panią swojego życia i nie powinna słuchać opinii innych.

                         A wy, co o tym sądzicie? Czy powinniśmy słuchać opinii innych i się zmieniać? Moim zdaniem nie, ale to tylko moje zdanie....

Brak komentarzy: