czwartek, 14 listopada 2013

Funny Days....

                Hej! Śpieszę dla was z wiadomością, że jutro nasz ukochany i upragniony piąteczek... Piątunio, jak kto woli. Pewnie już o tym wiecie i tak, ale cieszymy się z tego wszyscy, że weekend się niedługo zacznie a ja jeszcze nie wiem, co będę robiła. Jestem szczęśliwa zakochana haha być może... Chodziłam dziś po sklepach chciałam sobie coś wypatrzyć no i oczywiście jak już prawie zwątpiłam powiedziałam sobie ostatni sklep wchodzę a tam po prostu cudo śliczna koszula od razu skierowałam się w jej kierunku. Muszę ją mieć, potem byłam w sklepie fryzjerskim dla odmiany oglądałam główki muszę mieć nową na egzamin oglądałam też nożyczki to już kolejny wydatek no, ale cóż taki zawód sobie wybrałam i nie żałuję tylko, że wymaga on dużo wkładu finansowego. Musze mieć wszystkie przybory i urządzenia takie jak np.: gofrownica (nie mylić z tego z taką kuchenną gofrownicą można też to nazwać jak to mów mój kolega w pracy falownica) lokówki stożkowe i nie stożkowe, karbownice itp. Cóż mogę wam powiedzieć ten tydzień jak na razie zaliczam do udanych minął w miarę szybko miałam wrażenie, że już dziś jest sobota tak przez cały dzień w pracy przez cały dzień w radiu leciało disco-polo hah przez to zaczęło mi odbijać nie tylko mi tańczyliśmy śpiewaliśmy nawet moja szefowa oczywiście jak nie było klientek a jak były to na zapleczu wszyscy tańczyli haha.. Było wesoło i zabawnie można było się pośmiać. W zeszłym tygodniu wracając do przeszłości pofarbowaliśmy Damiana na fioletowo i niebiesko nie wiem, dlaczego się na to zgodził niestety pech chciał, że jego refleksy stały się po paru myciach różowe biedy on... Uczcijmy to minuta ciszy... To już, ale powiem wam, że źle nie wyglądał. Okey teraz teraźniejszość za chwilkę idę wymodelować siostrze włosy ahh uwielbiam... Będę jedyną fryzjerką w rodzinie, choć nawet jak nie byłam pewna czy pójdę na ten kierunek to i tak już moja kochana rodzinka się do mnie zjeżdżała abym czesała ich na wesele i takie tam różne okazje, wchodziło w to także farbowanie itp.
                Jak tam u was w szkole? Macie jakieś plany na weekend czy tak jak ja robicie coś na spontana?


2 komentarze:

Daga pisze...

SPONTAN :p

Aleksandra Rutana pisze...

brr u mnie okropnie zimno -,- ale mam na to sposoby ♥

alekssandrasssss.blogspot.com
obserwujemy? :)