środa, 2 października 2013

Ślubowanie Pierwszych Klas

                Cześć wam! Na samym początku chciałam wam serdecznie podziękować za wszystkie komentarze oraz obserwację nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy daję mi to motywację oraz siłę do dalszego pisania. Dziękuję Wam!!!:****

                Dziś już po raz drugi. Dziś miałam tylko 3 lekcje w tym jedną wolną a na 3 miałam ślubowanie klas pierwszych Szkoły Zawodowej i Technikum trwało ono niecałą godzinę. Ale i tak musieliśmy przyjść na galowo, ale oczywiście nikt nie powiedział nam jak wygląda u nich strój galowy oczywiście dziewczyny przyszły w spodniach i białych koszulach, ale tak nie miał wyglądać strój, o czym dowiedzieliśmy się od wice dyrektor miały być spódniczki przed kolano no i oczywiście cała klasa dostała op. Od razu po ślubowaniu wszyscy z mojej klasy się rozeszli do domu oczywiście ja też, ale i tak musiałam poczekać jakąś godzinne na autobus. Bynajmniej miałam jeszcze więcej czasu na to by porozmawiać z koleżankami pogoda w miarę dopisała po przyjściu do domu na nic nie miałam już ochoty na nic tylko troszkę poczytałam i wyszłam z psem na spacer. To na dziś na tyle dobranoc miski;*


4 komentarze:

Marysia Czekolada pisze...

ciekawie.
zapraszam do mnie.. może Ci się spodoba i zaobserwujesz ;D

http://survive-with-me.blogspot.com/

papilot26 pisze...

świetny blog ♥ Obserwujemy wspólnie? Jak tak to zacznij jak nie to zignoruj. sasanka-sasaanka1.blogspot.com

Sandra Kozłowska pisze...

3 lekcje to raz dwa mineło;d
obserwujemy? ja już. www.sandicious.blogspot.com

doimika pisze...

Ślicznie wyglądasz! :D