środa, 30 października 2013

Halloween aaa... bu....

Cześć wam długo nie pisałam i chciałam was za to przeprosić. Jutro Halloween muszę się przygotować mm... nie mogę się doczekać a wy? Podsumowując Poniedziałek był taki strasznie nudy, bo zapracowany strasznie dużo rzeczy do zrobienia. Wtorek szybciutko mi zleciał sama się dziwie a dzisiejszy dzień taki sobie. Pogoda jak narazie mi dopisuje jest coraz chłodniej, ale na szczęście nie pada. Piątek nie mogę się doczekać tego wieczornego widoku cmentarza oświetlonego uwielbiam ten widok. Jutro na praktykę nie chce mi się jak mi się nie chce, przyszły tydzień masa kartkówek i sprawdzianów.... Kolejny miesiąc dobiegł ku końcowi coraz bliżej świąt i sylwestra. Kupiłam sobie szpilki na minioną sobotę na pokaz było super, ale jeszcze nie przesłali mi zdjęć... Świetnie się bawiłam. Długo szukałam takich butów ze względu na mój mały nr buta niestety, ale jakieś ładne szpilki o rozmiarze 36 w mojej okolicy trudno dostać. 
                Halloween kojarzy mi się głównie z dynią straszeniem i zbieraniem cukierków w Polsce coraz więcej osób obchodzi ten dzień. Mi to w gruncie rzeczy nie przeszkadza, ale dla taki starszych osób jest to karygodne zachowanie młodych. Przebrania można przebrać się, za kogo się chce i jak ktoś ci powie, że strasznie wyglądasz to będzie to komplement przecież o to chodzi w Halloween, aby straszyć i być strasznym.

                Na dziś lecę muszę coś znaleźć, bo muszę mieć się jutro, w co przebrać może za wampira haha... Nie pasuje to do mnie. A ja życzę wam udanego Halloween... Bay:*




4 komentarze:

Karolina Walicht pisze...

bardzo podoba mi się twój blog, jestem tu po raz kolejny i będę wpadać częściej, czekam na kolejnego posta oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :))

Daga pisze...

Śliczne zdjęcia, ja nie obchodzę halloween :>

Evvie pisze...

Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana, odpisz u mnie.
http://evv-vie.blogspot.com/

Evvie pisze...

Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli jesteś zainteresowana, odpisz u mnie.
http://evv-vie.blogspot.com/