czwartek, 3 października 2013

Duchy

Hej hej!! Dzisiejszy dzień był jak dla mnie bardzo interesujący, byłam na praktykach. Podczas rozmowy z koleżanką z pracy weszłyśmy na temat duchów. Nie wiem dlaczego akurat na ten temat, szczerze mówiąc jest to zagadkowy temat a zarazem interesujący uwielbiam wszystko z tym związane. Lubię czytać ciekawostki o tym lubię też filmy na ten temat a wy jak uważacie? Wierzycie w duchy?
Dziś rano było strasznie zimno ale potem na całe szczęście się rozpogodził. Wracając do tematu duchów zaczęliśmy sobie opowiadać przeróżne historie, które wydarzyły się w naszym życiu też poruszyliśmy temat znaczenia snów i wszystko co jest na ten temat związane. Dzisiejsza notka jest pewnie całkowicie bez sensu, gdyż jestem wykończona i zamykają mi się oczy, więc nie pozostaje mi nic innego niż tylko życzyć wam dobranoc;* :D

Brak komentarzy: