czwartek, 17 października 2013

Czwartek....

                Cześć wam! Już jutro dla większości z was upragniony piąteczek niestety dla mnie nie, bo w sobotę do pracy: ( Nareszcie skończyłam rozpisywać moje tematy na praktykę, jutro musze je oddać. Ten tydzień minął mi dość szybko, bo poniedziałek był wolny wtorek tez wpadła mi nawet 4 z angielskiego, środa tez szybko minęła miałam tylko trzy lekcje to zleciało.  Dziś też nie wiem, dlaczego czas jakoś szybko płynął byłam w pracy i cały dzień robiłam fale (wyciskane na odżywkę) i klipsy lub tak zwane tipsy niektórzy to tak nazywają nie lubię tego, ale cóż mam to na pierwszym roku na sprawdzianie to trzeba się tego nauczyć i polubić, choć troszkę. Wolę uczesanie wieczorowe lub jakieś inne fryzury dzienne itp. Hem zastanawiam się jak uczesać się jutro do pracy chyba zrobię loczki dawno nie miałam. Pomyślałam, że może wstawie zdjęcia z pracy lub jakieś zdjęcia fryzur, co wy na to? A ja na dziś życzę wam słodkich snów:*

                A wy, co wolicie włosy proste czy kręcone? 

2 komentarze:

Agata Senko pisze...

Osobiście wole loki ♥

meduzencja pisze...

Śliczna ta fryzura! :)
Obserwuję!
www.meduzencja.blogspot.com