środa, 9 października 2013

Byle do piątku...

                Cześć!! Przepraszam, że nie dodawałam ostatnio żadnych postów, spowodowane jest to szkołą i w szczególności tą nauką. Byle do Piątku i upragnionego przez wszystkich weekendu, w szkole było dość nudo mieliśmy lekcję z policją o przestępstwach i karach, jakie są przewidziane. Za oknami robi się ponuro i jest coraz zimniej łatwo o przeziębienie. Szczerze mówiąc chcę zimę, chcę schować się w kurtce, szaliku i rękawiczkach. Chcę zasłonić się cała, chcę świąt, chcę, co wieczór chodzić na spacery po kilka godzin, mimo trzaskającego mrozu. Chcę ciągnących się w nieskończoność wieczorów z świecami przy muzyce. Chcę śniegu na parapecie i tandetnych ozdób na sklepowych witrynach. Chcę tego chłodu, który przenika aż do głębi. Chcę zapomnieć jak niewyobrażalnie i tragicznie za nim tęsknie. Zima nie jest aż tak zła, w każdej porze roku można znaleźć jakieś zalety...

A jak tam u was w szkole co sądzicie o zimowch wieczorach lubicie??

9 komentarzy:

doimika pisze...

Za kim tęsknisz jeśli mogę wiedzieć?;> Zgadzam się z Tobą w 100% każda pora roku ma swój urok. Śnieg za oknem, świeczki, lampka wina i Ukochany u boku. To jest to! <3

Fashion Juice pisze...

Świetny post!
Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij :).
http://f-village.blogspot.com/

Malina o pisze...

doimika mam takiego przyjaciela, który jest mi bardzo bliski...

Daga pisze...

Kocham zimowe wieczory <3.

Ania Cybulska pisze...

bardzo fajny blog ;))
zapraszam do mnie :>
może obserwujemy ?!;D jak coś napisz u mnie !
http://lifemizip.blogspot.com/

Agnieszka G. pisze...

Dzisiaj już piąteczek <3
także obserwuje XD
wracam na bloga po długiej przerwie : welcome-in-my-live.blogspot.com

Justyna Skukowska pisze...

Ciekawy blog- będę zaglądać.
Może wspólna obserwacja?
http://modowyfreestyle.blogspot.com/

aschaaa pisze...

oj, ja jestem chora (odnosnie tego ze duzo ludzi teraz choruje) a ze do pitaku... to jets moje haslo numer 1

An ia pisze...

dzięki za komentarz :)
bardzo fajnie tu u Ciebie :)
+ jasne, daj znać jak się dodasz, a zrobię to samo :)
http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/