wtorek, 1 października 2013

Another day...

Cześć!! Dzisiejszy dzień hmm był strasznie zimny i deszczowy nie lubię takich dni. W szkole czas minął mi tak jakoś średnio bo najpierw dłużyło mi się to wszystko a potem nawet nie zauważyłam jak było koniec lekcji. Na prawie wszystkich lekcjach słuchałam opowiadań mojej koleżanki jaka to ona jest szczęśliwa słuchałam o jej dalszym etapie związku. W sumie cieszę się z jej szczęścia i życzę jej jak najlepiej  to jakaś niewiarygodna historia jak się z nim poznała to takie słodkie że o jej ; D Jakaś miłość od pierwszego wejrzenia wierzycie w taką?
Coraz bliżej do świąt i Sylwestra już się nie mogę doczekać ale postanowiłam wziąć się za siebie i znów zacząć robić jakieś ćwiczenia w domu jak na razie są to tylko brzuszki bo trochę dużo nauki więc tak na szybkiego 2 serie po 50 powtórzeń i jakoś cudem daję radę, gdyby nie tyle nauki to nie było by tak źle. Wystarczy odpowiednia motywacja to najważniejsze aby wiedzieć że robi się to po coś, to na dziś tyle bay :**
Chcę taką... Jak się podoba?

Pudrowy płaszcz. Uroczy! 

4 komentarze:

shopaholic pisze...

Motywacja najważniejsza!
Obserwuje :)
http://theshopaholiclove.blogspot.com/

adus pisze...

Świetnie!
Ja też obserwuję :)!

pozdrawiam x

Zoya pisze...

ciekawz blog...
pozdrawiam:) może obswerwujemy?:*)

Zoya pisze...

ciekawz blog:)pozdrawiam:) może obswerwujemy?:*)