sobota, 7 września 2013

sixteenth birthda

Już niedługo moja szesnaste urodziny nie wiem czy coś w tym roku się odmienię i może sobie ktoś przypomni o mnie trochę. Moja mama obiecała mi 2 lata temu że wyprawi mi urodziny no ale przyzwyczaiłam się do rozczarowań i wątpię w to jest mi trochę przykro bo miałam mieć wyprawione 14 urodziny ale moja sis wyskoczyła ze swoimi urodzinami i nie miałam moich wymarzonych urodzin w tym roku pewnie będzie taka sama sytuacja bo moja sis miała osiemnastkę. Pewnie jest mi smutno ale to nikogo nie obchodzi mam nadzieję że będzie lepiej niż w zeszłym roku gdy wszyscy zapomnieli o moich urodzinach nie przepraszam mój były  chłopak pamiętał. Mam czasami wrażenie że jestem niepotrzebna że przeszkadzam wszystkim i nie wiem po co tu jestem mam ochotę zakończyć to wszystko nie potrafię już być silna. 

Bo życie jest po to żeby, spełniać swoje marzenia.

 Dziś wstałam posprzątałam pokuj a teraz lecę na spotkanie z koleżankami. A wy jakie macie plany na resztę dnia? Tu macie moje zdjęcie z wczorajszego wypadu zdjęcie zrobione w strasznym miejscu.

Brak komentarzy: