poniedziałek, 9 września 2013

Plotki

         Uwielbiam się dowiadywać, że z kimś chodzę lub słuchać kłamstw, gdy znam prawdę, kto by tego nie lubił. Dziś moi znajomi przeszli samych siebie nie pierwszy raz wymyślają, że z kimś chodzę, ale to z dziś to było przegięcie plotka poszła na zbyt dużą skale przez to też teraz mam problemy z obecnym chłopakiem. Musze mu wytłumaczyć, o co chodziło niby mówi, że mi wierzy, ale mówi to z takim tonem, więc sama nie wiem jutro się z nim zobaczę to postaram się mu to wytłumaczyć.

                Przez jedną plotkę może się tyle spraw skomplikować, nie warto rozsiewać plotek, bo może to komuś zniszczyć plany. Na pewno każdy doświadczył skutków plotek zapewne nie było to zbyt przyjemne.


                   Dzisiejszy dzień trzy lekcję w-fu na siłowni było bardzo zabawnie, gdy przenieśliśmy się do siłowni chłopców, bo w damskiej były tylko bieżnię, mało miejsca i strasznie duszno. Siłownia nóg nie czuję he strasznie bolą nie mam już więcej sił marzę by położyć się do łóżka. Zauważyłam, że gdy zaczęłam chodzić do szkoły to to stałam się bardziej leniwa niż w wakacje też tak macie? Jak wam minął dzień?

Brak komentarzy: