środa, 4 września 2013

Kolejny Dzień

Cześć, zostało 295 dni do wakacji;) pocieszający fakt? Jesień zbliża się ogromnymi krokami jak pewnie już zauważyliście i odczuliście. Wieczory są już chłodne, coraz to szybciej robi się szaro i ponuro, liście zaczynają spadać z drzew. Mam nadzieję, że nie dopadnie was jesienna chandra, dziś mam 4 lekcję mam nadzieję, że czas upłynie mi szybko. W przyszłym tygodniu mam zamiar wybrać się na jesienne zakupy w końcu trzeba zaopatrzyć się w cieplejsze ubrania. Zamierzam kupić botki tylko nie wiem, w jakim kolorze może doradzicie?

Dzisiejszy dzień był nawet ciepły zawsze jak czas do szkoły to jest ciepło dziwny zbieg okoliczności. Miejmy nadzieję, że weekend będzie także słoneczny, nie mogę się doczekać dzisiejszego wieczoru i spotkania z moim głupkiem. Musiałam wstać o 6.00 Na lekcji strasznie chciało mi się spać, ale jak kolega z klasy oberwał kredą w głowę od nauczycielki z chemii to ode chciało mi się spać. Nasz śpiący kolega ha ha nie ma to jak nowa klasa jutro do pracy na 8.00 do 14.00 nie jest źle mogło być gorzej. Oki nie będę dalej zamulała macie tu taką straszną mnie i zdjęcie zrobiony, gdy szłam na autobus.




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Slicznotka