środa, 4 września 2013

Keep your dreams

Marzenie każdy z nas lubi pomarzyć nawet o niemożliwym po to są marzenia nikt nam ich nie może zabrać. Warto je  mieć i do nich dążyć nie ma w tym nic złego, widząc spadającą gwiazde to co robicie? Ja przeważnie pomyślę jakieś życzenie to co mi przyjdzie na myśl jako pierwsze. 

-Czy warto wierzyć,  że  marzenia się spełniają?

-Oczywiście!!

Nie wiem jak wy ale ja wierze że marzenia się spełniają tylko czasem musimy im w tym trochę pomóc. Nie możemy tylko siedzieć i nic nie robić  myśląc że spełnia sie one od tak, ja tak nie uważam. Powinniśmy do nich dąrzyć jak do upragnionego celu tak samo powinniśmy to traktować, gdyż działa to na podobnej zasadzie nie uważacie tak? Niektórzy marzą o tym aby założyć rodzinę o nowym samochodzie, super wakacjach za granicą ale są też tacy którzy marzą o szczęściu i spokoju. Marzenia mogą być różne niektóre wieksze niektóre miejsze jedno jest pewne jak chcemy coś odiągnąć to nie możemy się poddawać próbujmy wszytskiego aby to zdobyc lub osiągnąć. Nie ma gadania że mi się nie chce albo, że się nie  da wszytsko sie da tylko trzeba chcieć i w to wierzyć pewność siebie to podstawa. Wiem to z doświadczenia jeżeli czegoś chcę to to osiągnę jakiś chłopak mi się podoba to na poczatku też sie wacham czy podejść i się przywitać po pewnym czasie dochodzi do mnie wiadomość, że jak nic nie zrobię to nic nie osiągnę. Wiem że mam w sobie na tyle odwagi aby podejść i zagadać i dzięki temu nie raz otrzymałam to czego chciałam. 

Więc pamiętajcie taka rada ode mnie na przyszłość podążajcie za marzeniami bądźcie pewni siebie!! Uwieżcie w siebie nie bójcie się... A ja wam teraz życzę miłej nocki ; )


Brak komentarzy: