poniedziałek, 2 września 2013

Back to School

Dziś rozpoczęcie roku szkolnego niby nowa szkoła a i tak masa znajomych. Postanowialm w tym roku wziąść się za naukę. Może ktoś z was też tak postanowił? Na apellu nie wiem czy coś  ciekawego mówili nie słuchałam byłam zbyt zajęta trzymaniem dziewczyny która przedemną zemdlała nie była ona jedyną osoba, która tam zemdlała. Nowy wychowawca wydaje się być spoko będe miała z nim matematykę nie lubie tego przedmiotu pewnie jak niektórzy z was. Trzy dni szkoły i dwa dni praktyk nie podoba mi się mój plan w Poniedziałek i Wtorek po 10 lekcji niee...  jedynie ratuje mnie Środa 4 lekcje ale plan pewnie i tak ulegnie zmianie.Poznałam mnóstwo nowych osób choć nie pamiętam zbytnio ich imion, ogólnie gdyby nie taka deszczowa pogoda to był by nawet udany dzień zanim doszłam do szkoły moje włosy były całe mokre i skręcone koszmar.  Resztę dnia spędzę w domu może wezmę się za sprzatanie pokoju. A u was jak z pogodą ?  Rozpoczecie roku udane? 

Brak komentarzy: