środa, 11 września 2013

16 Życzeń

Cześć wam! Jak mija rok szkolny pocieszenie za 2 dni upragniony weekend:) Dzisiejszy dzień pogoda trochę do bani, bo ciągle pada, ale miałam dziś tylko trzy lekcje to zleciało mi to szybko i cieszę się z tego powodu. Od powrotu ze szkoły leżę cały czas w łóżku chyba złapałam jakieś przeziębienie, dziś zapowiedzieli nam kartkówki jedną z nich jest kartkówka z biologii z segregacji śmieci nie wiem, jaki to ma sens. Wiem jedno nie ogarniam nauczycieli a wy macie zapowiedziane już jakieś kartkówki, sprawdziany?

Wracając do dzisiejszego tytułu 16 życzeń na 16 urodziny hmm... Robiliście kiedyś taką listę na urodziny? Ja szczerze mówiąc nie robiłam czegoś takiego jeszcze, ale można spróbować jak będzie mi się chciało. Musze się przyznać, że jestem strasznym leniem, jutro praktyka prawdopodobnie nauczę się jakiegoś nowego upięcia niby skomplikowanego, ale to się okaże. W związku z moimi urodzinami wpadałam na pomysł, że nie będę organizowała jakiejś dużej imprezy chyba po prostu zaproszę moich znajomych na pizzę a potem to już będziemy działać spontanicznie. Jak uważacie? Następny dylemat, w co się ubrać i jak uczesać może fryzura z warkoczem? Nie chcę, aby się zbytnio rzucała w oczy, co myślicie o takim koku?

Brak komentarzy: